niedziela, 1 kwietnia 2012

Pudełko i kartka:)

No i w końcu mogę pokazać Wam co przygotowywałam od jakiegoś czasu.
Trochę mi to wolnych wieczorów i nocy zabrało, ale jestem zadowolona z efektu.
To pudełko i rozkładana kartka na prezent urodzinowy dla mojej Mamy (sto lat Mamo!!!).

Na początek pudełko wyglada tak:



Śliczny papier od Agi  (dzięki Aguś za wszystkie przydasie i piękne papiery, i inspiracje, i wszystko:)  był bazą kartki i pudełka, trochę kwiatków z papieru i szydełkowanych, trochę gwiazdek...
 
Po otwarciu pudełka...


i po wyjęciu rozkładanej kartki - środek pudełka wyglądał tak:


... a sama kartka prezentuje się następujaco:


Wnuki:)



przygotowana forma stojąca:)


i z tyłu dane  maluchów - urodzeniowe, ale nie zamieszczam :)
Najgorsze w wykonaniu były detale z nitami, bo moje dziewczyny 
(na pierwszych zdjęciach) nie cierpią hałasów 'młotkowych',
więc nity nie będą moją ulubioną formą zdobienia:( cóż:(

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe i eleganckie kartki, a wnuki śliczne!
    Szczególnie podoba mi się ta forma stojąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent! Babcia na pewno zachwycona!

    OdpowiedzUsuń